Brak quorum(bylo: Re: POLSKIE LITERY -- ZAKONCZENIE)

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 15:19:44 MET DST

At 10:31 21.10.96 +0200, Maciej Pilichowski wrote:
>Lista posortowana wg adresow. Wszystkie dane sa wyciagane z listow, takze
>prosze sie nie dziwic nieraz cudacznym wpisom.
[CIACH- lista glosujacych]

Zadalem sobie troche trudu i porownalem te dane z tym, co mi dalo review
pecet. Ja wiem, ze wiekszosc osob czyta peceta przez newsy, ale na 70
glosujacych osob z lista subskrybentow pokrylo mi sie 17 (slownie:
siedemnascie) pozycji przy 110 zapisanych osobach. To ja sie pytam: gdzie
byly przez te dwa tygodnie te pozostale 93 osoby? Jezeli taka sama
frekwencja byla wsrod czytajacych przez newsy, to co jest warte to cale
glosowanie przy takiej frekwencji (a raczej jej braku)?

OSciski!
Mirek Nowakowski