Re: Brak quorum(bylo: Re: POLSKIE LITERY -- ZAKONCZENIE)

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 16:57:25 MET DST

At 13:17 21.10.96 +0200, Maciej Pilichowski wrote:
>Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl) wrote:
>
>Hej,
>
>: Zadalem sobie troche trudu i porownalem te dane z tym, co mi dalo review
>: pecet. Ja wiem, ze wiekszosc osob czyta peceta przez newsy, ale na 70
>: glosujacych osob z lista subskrybentow pokrylo mi sie 17 (slownie:
>: siedemnascie) pozycji przy 110 zapisanych osobach.
>
>Mirku, podstawowy blad. Mozna byc czytelnikiem pl.comp.peceta i ani razu
>slowka nie napisac na liste.
[CIACH]

Wiem. Sa jednak sprawy, przy ktorych nalezalo by sie jednak odezwac. Tym
bardziej, ze w tym wypadku problem polskich liter dotyczy tak samo
_piszacych_ jak _tylko__czytajacych_. Nie neguje potrzeby i wyniku
glosowania. Chcialem tylko zwrocic uwage na biernosc wiekszosci czytelnikow
peceta. Nie wierze, ze ci, ktorzy sie nie odezwali nie maja wszyscy w
czambul problemow z ogonkami.

W kazdym razie dziekuje Ci za to, ze zajales sie sprawa glosowania. Ja
osobiscie zachowam sobie liste glosujacych i subskrybentow. Na wypadek,
gdyby ktos z tych ostatnich zaczal "po herbacie" plakac, ze cos mu sie zle
czyta ;-)

OSciski!
Mirek Nowakowski