Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 20:12:13 MET DST

melon_at_aurora.put.poznan.pl (Mielczynski Michal) napisal(a):

> No to trudno.. jakos przezyje.. Panowie, przestancie w koncu trabic, ze
>Wam nie pasuje to, iz ktos tam z polskich literek korzysta . Ja wiem (bo
>przypominacie o tym nachalnie pare razy dziennie). W zwiazku z tym staram
>sie nie pisac z polskimi literkami (poki co).

Przeczytaj uwaznie co napisalem. Czy ja kiedys czepialem sie polskich
literek. CZEPIAM SIE SPOSOBU KODOWANIA!!! Polskie litery zakodowane
8-bitowe w wiekszosci mnie i reszcie uzytkownikow Free Agenta czyta
sie dobrze (za wyjatkiem trzech litrek). I fajnie by bylo, gdybys mogl
tak skonfigurowac swojego mailera.

PS. A jesli listy sa przeznaczone tylko dla wybranej osoby, to od tego
priv-mail.

> Michal "Mell0W" Mielczynski
> melon_at_aurora.put.poznan.pl
>http://www.pwr.wroc.pl/AMIGA/amiuser/mell0w/
> tel. (48) (061) 666609

>PS. ja tez czasem trafiam na kasze, ktorej nie czytam... ale to moja
>prywatna sprawa, prawda?

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Windows 95 for OS/2 soon available! --
-- Merlin emulator for Win'95, too... --