Re: Netykieta a POLSKIE LITERY

Autor: Mielczynski Michal (melon_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 22:07:06 MET DST

(...)
> Nie wiem czy protestujący przeciwko polkim literom wiedzą, że było
> głosowanie w sprawie polskich literek i ich używania, w którym mieli
> możliwość wciąć i uczstnicy listy pecet. Wynik głosowania niewielką
różnicą
> głosów był ZA używaniem polskich literek.
> Zapewne w sprzeczności z netetykietą będzie stało notoryczne sprzciwianie
> się takim wynikom. Tym bardziej, że NIE MA ŻADNYCH TECHNICZNYCH
PTRZESZKÓD w
> [...]
> nie ma gdyż było to już robione wielokrotnie. Zainteresowanych tematem
> odsyłam do Polskiej Strony Ogonkowej (PSO) i do arhiwów list z wakacji.
> Temat uważam za zamknięty.
> To, że ktoś nie widzi poprawnych polskich liter jest jego prywatną sprawą
> jężeli mu to przeszkadza to tylko i jedynie on może coś z tym zrobić. W
> tym wypadku chceć znaczy móc. Jeżeli komuś się nie chce to może mieć już
> pretensje wyłącznie do siebie. Jeżeli ktoś twierdzi inaczej to wniosek
ten
> wynika WYŁĄCZNIE z jego niedoinformowania co należy zrobić żeby nie

CAŁKOWICIE POPIERAM:)

pozdrawiam

           Michal "Mell0W" Mielczynski
           melon_at_aurora.put.poznan.pl
http://www.pwr.wroc.pl/AMIGA/amiuser/mell0w/
                  tel. (48) (061) 666609

PS. No cóż, nie powinienem może przytaczać tak długiego cytatu z tak
krótkim komentarzem ale jest to IMHO jeden z bardziej sensowniejszych
listów na liście, który miałem okazję przeczytać w ostatnich czasach:).