Re: Zakup komputera

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 20:11:53 MET DST

jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tomasz Jarnot) napisal(a):

>Tak, ale VX jest tanszy od HX dosc znacznie, a roznicy w wydajnosci jakos
>nie zauwazylem...

VX to to samo co FX + obsluga pamieci DIMM. A roznica w wydajnosci
jest. Chocby na samym zlaczu PCI, ktore w HX jest dwukrotnie szybsze.

>Aha, dobre Daewoo... Postaw sobie MAG-a obok Daewoo i popatrz na obraz...
> Jurand

Wlasnie rok temu znajomy mial w sprzedazy MAG-a. Pobawilem sie tym
gownem troche, pokaleczylem palce na tych chorych przyciskach, na
dodatek niczego nie udalo mi sie ustawic na stale. Postawilem obok
niego Daewoo, popatrzylem i kupilem.

PS. Ten MAG po kilku tygodniach (nikt go nie chcial kupowac) pojechal
do serwisu. Zepsul sie.

Rozumiem, ze chwalisz swoje, ale polecac MAG-a... Moze je
sprzedajesz... :)))

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Windows 95 for OS/2 soon available! --
-- Merlin emulator for Win'95, too... --