Re: Zmodem - protokol - kilka pytan dla odwaznych :-)

Autor: wojtek wolanski (ww_at_koti.com.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 13:11:53 MET DST

RoMan Mandziejewicz <roman_at_silesia.pik-net.pl> wrote in article
<32678580.1BE7_at_silesia.pik-net.pl>...

> Pod jakim systemem?

Pod Dos'em
Chyba sie jednak przestawie na Xmodem1K bo jest w zupelnosci wystarczajacy
dla moich potrzeb, jest free i mam jakies przykladowe zrodla.

> Poza tym - jest całe
> mnóstwo gotowych programów obsługujących BBSy - czy warto wyważać
> otwarte drzwi?

To nie bedzie taki zwykly BBS.
Chodzi o to aby dwa lub wiecej programow do obslugi firma kontaktowalo sie
np. noca i przekazywalo dane. To musi byc mocno powiazane z tym programem.
Miedzy innymi dlatego, ze niektorzy uzytkownicy chcieliby zostawic komputer
na noc aby ich kontrahenci skladali zamowienia.

Takie to maja marzenia ludziska :-)
a ja marny zuczek je realizuje....

NIE SAMYM HELPEM CZLOWIEK ZYJE !!!
ww_at_koti.com.pl