Re: Zmodem - protokol - kilka pytan dla odwaznych :-)

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 18:48:04 MET DST

In pl.comp.pecet wojtek wolanski <ww_at_koti.com.pl> wrote:

> To nie bedzie taki zwykly BBS.
> Chodzi o to aby dwa lub wiecej programow do obslugi firma kontaktowalo sie
> np. noca i przekazywalo dane. To musi byc mocno powiazane z tym programem.
> Miedzy innymi dlatego, ze niektorzy uzytkownicy chcieliby zostawic komputer
> na noc aby ich kontrahenci skladali zamowienia.

IMHO najlepszym rozwiązaniem będzie postawienie tego na mailerach Fido -
mają wszystkie możliwe protokoły, scheduling, priorytety no i same
dzwonią/pozwalają na wdzwanianie. Wiem, że korzystają z tej technologii
oddziały jednego polskiego banku, a na świecie to bardzo rozpowszechnione.
Większość mailerów jest shareware (są też free), z godnych polecenia
mogę wymienić FrontDoor, Portal of Power, T-Mail, MainDoor...

--
Pawel Krawczyk, Krakow, Poland  .  Politechnika Krakowska  .  Fido 2:486/23
      http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ . PGP mail welcome