Re: Merlin

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 01:45:07 MET DST

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<3269fbc6.1307764_at_news.nask.org.pl>...
Ja

> Nie mam nic przeciwko przyciskowi 'X' - ale z _lewej_ strony, a nie
> obok przyciskow minimalizacji i maksymalizacji okna. Zgodnie z prawem
> Murphy-ego, jezeli juz sie przez pomylke w niego trafi, chcac zwinac
> okno, to na pewno stanie sie to w sytuacji, kiedy w aplikacji bedzie
> akurat nie zapisany na dysk efekt calego dnia pracy...
>
> pOSdrowienia,

Czepiasz sie Grzegorz:)
Zazwyczaj jesli masz cos nie "zasejwowanego" to aplikacja spyta sie co
zrobic z tym plikiem czy go wrzucic do kosza czy zasejwowac.......
A zreszta uczciwie przez oststni rok ile razy mi sie to udalo o czym
piszesz? Moze dwa razy..........
Moze dlatego ze mam 17in monitor?