Re: Merlin

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 00:30:00 MET DST

melon_at_aurora.put.poznan.pl (Mielczynski Michal) wrote:

>nie wiem czy mozna przelaczac konfuguracje przyciskow. Tez jestem ciekaw w
>ktorym systemie op. dalo by sie cos takiego zrobic (moze ktos z Was wie? Ja
>tylko wiem, ze na Amigach daje sie zmienic wyglad gadgetow).
> Z drugiej strony to musze przyznac, ze jest to przycisk uzywany przeze
>mnie BARDZO CZESTO. To oczywiscie kwestia przyzwyczajenia ale mnie wydaje
>sie on bardzo wygodny (nie mam "zwichniec" z Win3.11 :). Poza tym z tego co
>pamietam, to nie jest "kretynizm" tylko i wylacznie z W'95.

Nie mam nic przeciwko przyciskowi 'X' - ale z _lewej_ strony, a nie
obok przyciskow minimalizacji i maksymalizacji okna. Zgodnie z prawem
Murphy-ego, jezeli juz sie przez pomylke w niego trafi, chcac zwinac
okno, to na pewno stanie sie to w sytuacji, kiedy w aplikacji bedzie
akurat nie zapisany na dysk efekt calego dnia pracy...

pOSdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2