Re: Caviar 21600

Autor: Michal Kaczanowski (gomez_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 01:38:00 MET DST

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>[...] wszystko kwestia
>jakosci firmy i tego czy klient nie zazyczyl sobie specjalnych warunkow
>gwarancji. btw. to co mowisz o caviarach jest cokolwiek dziwne - sprzedajemy
>ich setki i jak dotad nie mielismy ZADNYCH reklamacji!

Z tego, co slysze, to chybe zalezy od serii. Moze Western Digita nie
testuje dokladnie dyskow przed wypuszczeniem. Akurat nam zepsul sie
najpierw ten z serii 3, a poniej trafilismy na felerny z 2. Mozliwe,
ze przypadek, ale w tej chwili szybciej doszedl nam Seagate sciagniety
z Kanady, niz wymiana w lodzkim sklepie, gdzie mentalnosc sprzedawcow
stoi na poziomie cinkciarza z rynku.
Dodam jeszcze, ze gdy kupowalem w porzadnej firmie monitor, to
wymienili mi go w piec minut, i bardzo przepraszali za klopot, gdy
natomiast kupowalem w innej dziadowskiej karty sieciowe, dostalem
jedna inna od drugiej, ze zlymi sterownikami. Noc stracona na probach
instalacji - pol nastepnego dnia na tlumaczeniu i prosbach w
"sklepie", ze jedna karta nie chce dzialac - wreszcie z litosci
sprawdzili i wymienili natretowi dyskietke. Oczywiscie potraktowali
mnie jak idiote: ze kupil i jeszcze smie przylazic.
Przestroga dla kupujacych:
Nie kupujcie od ludzi, ktorych nie znacie! Lepiej pochodzic, poczekac
i wybadac, niz wierzyc sprzedawcy, ktory pozniej traktuje klienta jako
nieporzadany element.
Konczac moj przydlugi wywod pozdrawiam

                                        Michal Kaczanowski

PS: Ten od dyskow wymienil mi przy innych klientach kilkanascie
powodow i sposobow, w jakie prawdopodobnie zepsulem ten dysk
(wlaczajac formatowanie z dos-a, i to, ze scandisk "szaleje" gdy ma
ponizej 32mb), zanim zgodzil sie wziac dysk na servis.
"Nie toleruje jednego: nietolerancji"
Michal Kaczanowski
http://jakon.lodz.pdi.net/gomez/gomez.htm
e-mail: gomez_at_lodz.pdi.net