Ten, kto ma dzieci...

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 17:36:15 MET DST

...na pewno wie, jak poważny mam dylemat. Otóż w ciągu dwóch tygodni
będę miał w domu Pentium nowe, a nie chcę się pozbywać starego,
dobrego 386 DX-a. Przywiązałem się.
Mam zamiar ( i to już mu obiecałem) dać komputer swojemu 4,5 rocznemu
synkowi, tylko nie wiem, jaki mu najpierw kupić i zainstalować
oprogramowanie.
W związku z tym proszę o pomoc w następujących sprawach:

1. Jak zabezpieczyć wszystkie ważne pliki, żeby maluch ich
przypadkowo nie wykasował ?
2. Jakie kupić dla takiego malucha oprogramowanie, żeby nie strzelał,
tylko w jego wieku jeszcze sie czegoś porządnego nauczył? I żeby
chodziły bez problemów na 386 DX.
3. Czy istnieje jakaś uniwersalna metoda jak najłatwiejszego
uruchamiania aplikacji DOS-owych (on jeszcze nie umie czytać, ale
jest dobry wzrokowiec)?
4. A poza tym, czy dawanie dziecku komputera w tym wieku jest
rozsądne?

Może ktoś przeżył to i jakoś udało mu się problem rozwikłać. A może
jest, tak jak twierdzi moja żona, za wcześnie dla niego na komputer?
Ale gdybyście go tylko widzieli jak wali w JazzJackrabbit...

P.S. Maluch będzie miał 386DX-40, 4MB RAM, 170 HD (70 wolne), CD
Aztech 2x, karta SoundVision kompatybilna z blasterem, drukarka HP
DeskJet 520, Win 3.1, DOS 6.2.

Paweł Zielewski
zielu_at_gazeta.pl
P.S.2 Dziękuję wszystkim, którzy pomogli rozwiązać mi moje
dotychczasowe problemy z komputrem.
P.S.3 Nic by sie nie stało, gdybym dostał na zielu_at_gazeta.pl jakąś
pocztę prywatną. W końcu nie samym komputerem człowiek żyje...

ziel.