Re: Jaka karta muzyczna

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 01:46:20 MET DST

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<32799251.7634520_at_news.nask.org.pl>...

Nie dopisalem Wave table to juz kwestia gustu. Do wyboru do koloru a
zamontowanie
jej na karcie dzwiekowej to naprawde jedna z prostszych rzeczy do
zrobienia.
Bardzo dobre ( i drodoscy drogie) sa Wave table firmy Yamaha modele
oznaczone XG. Sa kompatybilne z GM (standard) a jednoczensie szersze od
niego.
Co znacza brak klopotow duzo moliwosci no i brzmienie, brzmienie a Yamaha
to przeciez producent jednych z lepszych pro synthezatorow.
Z tanszych polecam Ensoniqa.
Mozna tez pojsc na latwizne i kupic Soundbalster AWE wtedy masz dobra karte
muzczna i dobra wavetabla juz zamontowana na karcie dzwiekowej i troche
fajnego software dzwiekowego jako bonus.