Re: Jaka karta muzyczna

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 23:58:58 MET DST

radekp_at_geocities.com (Radoslaw Poplawski) wrote:

>Tak, tak! A w jaki sposob ta karta bedzie kompatybilna z kazdym
>software, skorto nawet jej oryginalne drivery zawieszaja Win'95?

>Jakiej kompatybilnosci? Kazda gra w DOS-ie ma do niej sterownik, a,
>przypominam, nie kazda ma do AWE. A pod Windows nie ma zadnego
>problemu... zwlaszcza w porownaniu z Soundblasterem.

Moze i nie ma, ale tylko z Windows 3.x i Windows 95.
Do 'duzych' windowsow i innych porzadnych systemow operacyjnych
firma Gravis driverow nie napisala i chyba nie napisze...

Ogolnie: Gravis i jego klony sa znakomite, ale wylacznie do zabawy
w gry pod Dosem i 'malymi' Windowsami.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2