Re: Jaka karta muzyczna

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 20:25:02 MET DST

gomez_at_lodz.pdi.net (Michal Kaczanowski) napisal(a):

> [...]

Tak, tak! A w jaki sposob ta karta bedzie kompatybilna z kazdym
software, skorto nawet jej oryginalne drivery zawieszaja Win'95?

>Dokladnie tak Trzymaj sie natomiast z daleka od wytworow GRAVISA. Ta
>firma chyba umiera, i o kompatybilnosci nie ma juz dzis co myslec.
>Pozdrawiam

Jakiej kompatybilnosci? Kazda gra w DOS-ie ma do niej sterownik, a,
przypominam, nie kazda ma do AWE. A pod Windows nie ma zadnego
problemu... zwlaszcza w porownaniu z Soundblasterem.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Windows 95 for OS/2 soon available! --
-- Merlin emulator for Win'95, too... --