Re: Jaka karta muzyczna

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 23:28:04 MET DST

 Grzegorz> Moze i nie ma, ale tylko z Windows 3.x i Windows 95. Do
 Grzegorz> 'duzych' windowsow i innych porzadnych systemow operacyjnych
 Grzegorz> firma Gravis driverow nie napisala i chyba nie napisze...

 Grzegorz> Ogolnie: Gravis i jego klony sa znakomite, ale wylacznie do zabawy
 Grzegorz> w gry pod Dosem i 'malymi' Windowsami.

Ach tak ?

Po raz kolejny rozbawiły mnie newsy. Ciekawe, używam karty Gravis
Ultrasound od ponad roku pod Linuxem. I jakoś nie widzę problemów.
Więcej, bardzo sobie ją chwalę, bo zapewnia mi prawie 0% zużycia czasu
procesora, dzięki własnemu dsp.

(pomimo, że firma Gravis faktycznie nie napisała tych sterowników).

pozdrawiam,
--jwr