Re: Jak się pozbyć...

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 21:49:51 MET DST

ZIELU_at_gazeta.pl (Pawel Zielewski) wrote:

>Problem jest tego rodzaju:
>Windows 3.1. Word 6.0. Walnęło mi kiedyś wszystko i musiałem ponownie
>zainstalować Windows. Normalnie z "zainstaluj aplikacje" wrzuciłem
>raz jeszcze Word-a, ale pojawiły mi się w okienkach dziwne znaczki
>zamiast polskich liter. Chciałem jeszcze raz zainstalować Worda, ale
>okazało sie z kolei, że pierwsza dyskietka nadaje się na podstawkę
>pod szklankę z herbatą.

Mam wrazenie, ze problem nie tkwi w Wordzie a w instalacji Windows.

>Niby wszystko działa. Word pracuje. Drukuje w porządu się wszystko,
>ale najzwyczajniej w świecie denerwują mnie te znaczki, a żona suszy
>mi łeb, że znowu coś popsułem.
>Mozliwe. Jeśli ktoś, po tym, co napisałem może wymyślić jakiś sposób
>na przywrócenie polskich znaków w okienkach informacyjnych i helpie
>Worda, to byłbym wdzięczny.

Proponuje zakupic paczke pierniczkow w czekoladzie lub butelke
piwa, a nastepnie przekupic jednym z tych przedmiotow najblizszego
'guru' komputerowego. Powinien miec wybor pierniczki-piwo (obu
tych rzeczy na raz nie warto dawac, zeby nie rozpaskudzac guru) :-)

A nieco powazniej:

- Mozliwosc pierwsza: cos jest nie w porzadku z sekcja
'FontSubstitutes' w pliku win.ini. Niestety, plik ten powstaje
przy instalacji Windows, a potem rozne instalowane programy, m.in.
Word, dopisuja do niego swoje 'kawalki'. Poniewaz w Twoim
wypadku nie wchodzi w gre reinstalacja Worda, najlepiej poszukac
w okolicy czlowieka, ktory umie utworzyc wlasciwa zawartosc tego
pliku bez ponownej instalacji calych Windowsow i Worda na czystym
dysku.

- Mozliwosc druga: masz karte VGA z dyskietka, ktora przy instalacji
"podmienila" wlasciwe czcionki ekranowe z "ogonkami" na takie z
"robaczkami". W takiej sytuacji tez najlepiej poprosic o pomoc
najblizszego "guru".

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2