Jak się pozbyć...

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 17:06:17 MET DST

Problem jest tego rodzaju:
Windows 3.1. Word 6.0. Walnęło mi kiedyś wszystko i musiałem ponownie
zainstalować Windows. Normalnie z "zainstaluj aplikacje" wrzuciłem
raz jeszcze Word-a, ale pojawiły mi się w okienkach dziwne znaczki
zamiast polskich liter. Chciałem jeszcze raz zainstalować Worda, ale
okazało sie z kolei, że pierwsza dyskietka nadaje się na podstawkę
pod szklankę z herbatą.
Niby wszystko działa. Word pracuje. Drukuje w porządu się wszystko,
ale najzwyczajniej w świecie denerwują mnie te znaczki, a żona suszy
mi łeb, że znowu coś popsułem.
Mozliwe. Jeśli ktoś, po tym, co napisałem może wymyślić jakiś sposób
na przywrócenie polskich znaków w okienkach informacyjnych i helpie
Worda, to byłbym wdzięczny.
I przepraszam za zawracanie głowy i przeszkadzanie w tych wszystkich
mądrych dyskusjach o rzeczach, które dla mnie są czrną magią. Tak to
już jest, jak się traktuje komputer tak samo jak expres do kawy.
Użyć i wyłączyć.

Paweł Zielewski
zielu_at_gazeta.pl