Re: Zmodem - protokol - kilka pytan dla odwaznych :-)

Autor: Tomasz Rubaj (trubaj_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 16:37:13 MET DST

wojtek wolanski wrote:

> 1. Czy ktos zajmowal sie tym zagadnieniem ?
Tak.
> 2. Czy ktos ma lub wie gdzie mozna znalezc sensowny opis tego protokolu ?
Poszukam, moze jeszcze cos znajde.
> 3. Ma moze zrodla w pascalu implementujace przesylanie danych tym
> protokolem ?
Jesli masz troche pieniedzy i twoj program ma chodzic pod dosem, to
proponuje absolutnie odlotowa biblioteke firmy Turbo Power.
Nazywa sie... zapomnialem jak sie nazywa. Kupilem ja kiedys w
SoftPoincie.
Jesli nie masz pieniedzy - napisz. Wyszukalem cos shareware/freeware.
Jesli mam to jeszcze w domu to ci przesle.
> 4. Moze lepszy bedzie inny sposob na transfer danych ?
Sa jeszcze jakies szybsze protokoly (widzialem kiedys Cobra) ale chyba
nie sa zbyt rozpowszechnione.

        TRubaj.