Re: Zmodem - protokol - kilka pytan dla odwaznych :-)

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 16:06:13 MET DST

In article <01bbbb55$9e0d32e0$1121199d_at_int1.koti.com.pl>,
wojtek wolanski <ww_at_koti.com.pl> wrote:
>Pisze pewien program ktorego jedna z funkcji bedzie przesylanie
>danych poprzez modem - cos ala BBS.
>Moj wybor padl na protokol ZMODEM.
>
>1. Czy ktos zajmowal sie tym zagadnieniem ?
>2. Czy ktos ma lub wie gdzie mozna znalezc sensowny opis tego protokolu ?
>3. Ma moze zrodla w pascalu implementujace przesylanie danych tym
>protokolem ?

W pascalu to nie wiem ale na pewno do kazdego unixa mozna sciagnac w
zrodlach komendy sz i rz (send/receive zmodem) do przepychania plikow
polaczeniem terminalowym, czyli wystarczy to przetlumaczyc na pascala lub
pogrzebac i dolaczac pogrzebane jako .o w fazie konsolidacji, jako
biblioteke.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
email: alex_at_eris.phys.uni.torun.pl | WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/