Re: Red Hat ciag dalszy.

Autor: Kuba Sipowicz (sipowicz_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 15:35:40 MET DST

Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl) wrote:
: Dalej usiluje uruchomic Linux'a Red Hat z SOFTWARE-u.

: Niby wszystko startuje OK, ja moge sie telnetowac, ftpowac itp. do innych, ale inni do mnie
: nie moga sie dostac. Sprawdzilem hosts.allow, hosts.deny, services itd. ale nie znalazlem
: nic co by wskazywalo na nieprawidlowosci. Moze ktos ma jakas koncepcje ?

Tez mi to nie wychodzilo z tym CD. Pomoglo wyciecie tcpd z inetd.conf.
Ale to jest polsrodek, zaraz jak to wytniesz to ci sie wlamie do sieci
20 hackerow :)

--
Jakub Sipowicz
sipowicz_at_ii.uj.edu.pl