Re: Jak wyp....... G^95 (za przeproszeniem)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 12 Oct 1996 - 02:09:45 MET DST

On Fri, 11 Oct 1996 11:01:40 +0200, Piotr Bernatowicz wrote:

>Wedlug mnie po prostu nie warto uzerac sie kilka razy dziennie
>z systemem, tylko po to aby w zamian miec ladna ikonke ktora
>zamruga do mnie oczkiem.

nie chcialem o tym pisac, zeby znow nie uslyszec zem zaslepiony
nienawiscia (wyplywajaca oczywiscie z zazdrosci [Billowi, forsy])
ale po przeczytaniu tych kilku postingow w threadzie "Jak wyp..."
jednak Wam opowiem.

Mam tu w Rzymie takiego znajomego, z zawodu elektronik, wiec
w zasadzie przynajmniej rzeczy oczywistych tlumaczyc mu nie
trzeba, ale komputera uzywa wylacznie do zajaec typu architektura
wnetrz [z tego zyje, wiadomo - polski elektronik to nie to
co zachodni :-) ]. Jakies dwa lata temu namowilem go na OS/2.
Uzywal. Nie narzekal. Mimo ze wykorzystywal glownie aplikacje
DOS i w3.x. Ulegl jednak morderczej (dla ludzi o slabym kregoslupie
moralnym) reklamie M$ i zdecydowal sie przejsc na G'95. Poniewaz
mialem wobec niego pewne zobowiazania, wiec na domiar zlego
to wlasnie ja musialem mu go zainstalowac! (Mam nadzieje ze Pan
bedzie dla mnie laskawy na Sadzie Ostatecznym, bo przeciez nie
bede sie mogl tlumaczyc, iz nie wiedzialem co czynie).
Uprzedzilem go ze od tego momentu na zadna moja pomoc nie moze
liczyc, bo ja sie na tym g... nie znam, i nie zamierzam sie
znac. Nie przejal sie. Wierzyl ewidentnie w te bzdury o tym
ze to sie tak wszystko samo bedzie ... itd.
Opis dwudniowej walki z tym scierwem (to sie nazywa user friendly
installation) Wam podaruje, bo zaraz bym uslyszal ze demonizuje.
W kazdym razie - jakos tej sztuki dokonalem (CAZZO!! a mowia
ze to WARP czy, nie daj Boze - Linux, sa trudne do zainstalowania)
i oddalem mu maszynke ktora po wlaczeniu sie wyswietlala te
wszystkie slicznosci ktore znacie przeciez z ekarnow Waszych
komputerow.

W kazdym razie po 6 dniach facet dzwoni do mnie i mowi:
"Grzes, na milosc Boska przyjedz, usun mi to scierwo z mojej
maszyny i zainstaluj spowrotem WARPa"

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi