Re: Linux dla biologa?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 12 Oct 1996 - 02:19:27 MET DST

On Fri, 11 Oct 1996 18:07:10 +0200, Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

> Bez przesady.
> Moje znajome dziecko ( 15 lat) wzielo FreBSD z CD ROMu.
> Musialem mu tylko powiedziec co robi FIPS (dwa dni temu)
> Reszte instalacji zrobil sam.
> Dzisiaj jego mamusia mi powiedziala, ze juz do wlasnego
> komputera musi sie logowac. :-)

ewidentnie dzieciak nie mial do czynienia wczesniej z windoze
(chyba ze mial, ale potrafi samodzielnie myslec, co sie czesciej
zreszta przytrafia dzieciom niz doroslym), bowiem jak ostrzega
Minister Zdrowia (choc nie wiem czemu nie nakazal Microsoftowi
tego napisu umieszczac na opakowaniu):

  Uzywanie Microsoft Windows moze byc przyczyna
        trwalego obnizenia inteligencji
       i szeregu innych groznych chorob.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi