Re: knot(?): W95 i zmiana czasu

Autor: Bartłomiej Prędki (predki_at_its.wlkp.ternet.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 09:40:58 MET DST

Piotr Trzcionkowski <trzcionk_at_us.edu.pl> wrote:

>Problem w tym, ze chcac ulatwic uzytkownikowi zycie tak naprawde mu je
>utrudniono. Pewnym kompromisem byloby zapoytanie uzytkonika o chec
>zmiany czasu a nie robienie tego bezwarunkowo i to dwa razy po jedna
>godzine.
>

>pt

Nie wiem jak gdzie indziej, ale na moim komputerze po uruchomieniu go
w niedziele, system grzecznie zwrocil uwage, ze zostal zmieniony czas
systemowy, i ze nalezy sprawdzic jego poprawnosc.
Narzekania zaczely sie na Windows 95 ale tak samo wyglada sprawa w
Windows NT i chociazby Solarisie. Nawet nie wiem, czy tamtejsze
systemy wogole zwracaja uwage uzytkownika na fakt zmiany czasu.

Poza tym, gdyby nie glupia zmiana zasad wszystcy uzytkownicy byliby
ogromnie zadowoleni, ze chociaz ten "glupi" komputer sam sie potrafi
przestawic.

Bartlomiej Predki
predki_at_its.wlkp.ternet.pl