Re: knot(?): W95 i zmiana czasu

Autor: Michal Kaczanowski (gomez_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 15:09:05 MET DST

predki_at_its.wlkp.ternet.pl (Bartłomiej Prędki) wrote:

>Poza tym, gdyby nie glupia zmiana zasad wszystcy uzytkownicy byliby
>ogromnie zadowoleni, ze chociaz ten "glupi" komputer sam sie potrafi
>przestawic.

Hm ... kiedys, gdy zobaczylem, ze system sam zmieni sobie godzine, i
teraz po powrocie do domu, gdy zobaczylem, ze zmienil, bylem ogromnie
szczesliwy. Pomyslalem sobie nawet: To jedyna rzecz, ktora ten smiec
umie zrobic sam bezblednie, i o co nie musze sie martwic. Mniej
szczesliwy bylem nastepnego dnia, gdy zamkneli mi wszystkie sklepy "o
godzine za wczesnie".
Okazalo sie, ze nawet to Microsoft potrafi spieprzyc.
Ciekawe, ze przy spolszczaniu wersji windows, zeden medrek nie wpadl
na to, zeby poprawic funkcje zmiany czasu (spolszczali przeciez nasi).

                                        Michal Kaczanowski