Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 20:46:15 MET DST

ankry_at_green.mif.pg.gda.pl (Andrzej Krzysztofowicz) wrote:

>A propos, a jak wyglada sprawa w przypadku kilku uzytkownikow *jednoczesnych*
>programu na *tej samej* maszynie (wielodostep)? Czy np. jest jakies ograniczenie
>uzywania np. programow M$ w ten sposob? Bo ja nic nie znalazlem...

Jesli chodzi o instalacje np. Worda na serwerze sieciowym, to
trzeba miec tyle licencji, ile bedzie pracowalo z programem koncowek -
sa odpowiednie odpowiednie punkty w tekscie. Jesli chcialbys
uruchamiac soft M$ w wielodostepie - zycze wszystkiego najlepszego
przy uruchamianiu :-))))))

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl