Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 09:02:15 MET DST

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> wrote:
: Piotr Trzcionkowski wrote:
: > Prawo autorskie dotyczace
: > programu jest takie same jak dla utworow literackich z dalszymi
: > obostrzeniami wzietymi z prawa patentowego. Jesli ksiazke mozesz komus
: > pozyczyc to programu juz nie.

: Wolnego. Czy ktos moze pracowac na moim komputerze czy tylko ja osobiscie ??
: W umowach jest mowa o zainstalowaniu na jednej maszynie. Nic nie ma o ilosci uzytkownikow
: (niejednoczesnych).

A propos, a jak wyglada sprawa w przypadku kilku uzytkownikow *jednoczesnych*
programu na *tej samej* maszynie (wielodostep)? Czy np. jest jakies ograniczenie
uzywania np. programow M$ w ten sposob? Bo ja nic nie znalazlem...

ankry