Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 10:38:57 MET DST

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
: ankry_at_green.mif.pg.gda.pl (Andrzej Krzysztofowicz) wrote:

: >A propos, a jak wyglada sprawa w przypadku kilku uzytkownikow *jednoczesnych*
: >programu na *tej samej* maszynie (wielodostep)? Czy np. jest jakies ograniczenie
: >uzywania np. programow M$ w ten sposob? Bo ja nic nie znalazlem...

: Jesli chodzi o instalacje np. Worda na serwerze sieciowym, to
: trzeba miec tyle licencji, ile bedzie pracowalo z programem koncowek -
: sa odpowiednie odpowiednie punkty w tekscie. Jesli chcialbys
: uruchamiac soft M$ w wielodostepie - zycze wszystkiego najlepszego
: przy uruchamianiu :-))))))

Nie mialem na mysli klasycznej instalacji "na stacji roboczej", ktora sie
znajduje na lokalnym dysku twardym, lecz instalacje "lokalna" znajdyjaca sie
rowniez na serwerze (np. bezdyskowe stacje robocze). Rowniez chodzi mi u
uzywanie programu na X-terminalu (WINE). Caly kod programu siedzi wowczas
w RAM-ie serwera.

ankry