Re: Nie To

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 20:46:35 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:

>Po pierwsze wcale sie tak czesto i bardzo nie wywala, a po drugie (a
>propos zatrzymania pochodu) tez tak myslalem jak sie pokazal Warp - i
>co? - Warp niby lepszy a przegrywa! (a lepszy nawet nie na niby)

Jak zwykle u Big Blue, marketing. Jakis czas temu zamowilem
przez WWW kopie '60-dniowa' Warp Servera - i nic !!! Ani nie
dostalem plyty, ani nawet faksu z uprzejma prosba, zebym sie
wypchal. A gdyby mi sie 'przyjal', prawdopodobnie zalatwilbym
pieniadze na 4 sztuki - chce zalozyc LAN-y w 3 filiach 'Warty',
a w perspektywie roku bede to laczyl w WAN, specyfikacja Warp
Servera bardzo dobrze mi do tego pasuje.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl