Re: Nie To

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 13:40:32 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
>
> : Co do P.S. to po prostu teraz nie wiem, ale sadze, ze jednak mozna to
> : zrobic tylko trzeba podlubac (tak jak w Unixie:)
>
> A gdzie lezy wiedza, jak to zrobic i wjakich okolicach dlubac? Pytam
> z ciekawosci bynajmniej nie akademickiej...

Rozumiem, ze masz z tym problem. Otoz jak napiszesz do supportu MS, to
juz po 3 miesiacach otrzymasz (o ile odpisza) odpowiedz zebys sobie
kupil drukarke postscriptowa lub, ze tego sie da zrobic albo zebys sobie
poszukal u third party.
A po prostu (no nie wiem czy to takie proste) trzeba napisac kawalek
programu i uruchomic jako service, lub poszukac rozwiazania na inecie.

[...]

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/