Re: *.rar

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 12:51:40 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>to oczywiscie zalezy w ktorym miejscu go p...nelo

>owszem, ale znacznie lepszy tu jest IFS (Installable File System)
>z kompresja plikow w locie, bez pakowania tego wszystkiego do jednego
>ogromniastego pliku.

>Grego

Czy IFS cos pomoze w przypadku duzej liczby malutkich plikow?

Moze by tak dla zareklamowania "NORMALNYCH" systemow, zrobil by ktos
jakies FAQ wlasnie na temat sposobu organizacji dyskow w roznych
systemach? Ich wad i zalet. Nie chodzi tu o szczegolowy opis, ktory
pewnie mozna gdzies znalezc, raczej o informacje istotne dla
uzytkownika komputera (a nie np. programisty). Chyba nie jest to duzo
roboty dla kogos kto sie na tym dobrze zna? Informacja, ze jakis
system jest normalny, a inny nie, niewiele wnosi do dyskusji.

gr