Re: Nie To

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_lech.pse.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 11:07:33 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:

: Co do P.S. to po prostu teraz nie wiem, ale sadze, ze jednak mozna to
: zrobic tylko trzeba podlubac (tak jak w Unixie:)

A gdzie lezy wiedza, jak to zrobic i wjakich okolicach dlubac? Pytam
z ciekawosci bynajmniej nie akademickiej...

: Nie wmowisz mi, ze jesli na pc dziala Linux to mozna wymienic twardy
: dysk bez wylaczenia komputera :)

Zaryzykowalbym stwierdzenie, ze daloby sie. Z root filesystem'em moze
byc trudniej, ale po przejsciu do single... ;)

: Znajomy, kiedys przez tydzien non-stop resetowal SlackWare zanim mu
: zaczal poprawnie dzialac - byc moze nazwiesz go lamerem, ale skoro
: postawial SCO w kilka godzin, to ja bym nie ryzykowal.

A coz on chcial od tego biednego Slacka? Jaki mial sprzet? I ile lat
temu to bylo? :)

: Generalnie zgadzam sie z tym, ze NT ma wiele wad, ale nie zgadzam sie z
: tym, ze NT nie da sie uzywac w sieci (to nie jest twoja opinia, jak
: zrozumialem).

Alez da sie. Tylko moze nie do takich zastosowan, do jakich uzywa sie
un*xow - i vice versa.

--
	Leszek.