Re: WYNIKI GLOSOWANIA hierarchii pl.comp.* ...

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 12:44:05 MET DST

Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl) wrote:

Hej,

: Moze nie wiesz wiec wyjasniam: ISO 8859-2 jest standardem kodowania
: znakow diakrytycznych w Internecie, zaleca go RFC jakiestam (jak chcesz
: to znajde), natomiast pierwsze slysze aby takim standardem byl w Internecie
: WP.

Jeszcze raz pytam. Bylo jakies glosowanie nt znaczkow pl? Bylo czy nie "tak
-- nie" /wlasciwie podkreslic np./.

: Starasz sie mnie namowic abym nie uzywal karty kredytowej bo Ty jej
: nie posiadasz i jeszcze dodajesz jakby to bylo gdybys zaczal placic
: sliwkami - w koncu moge je przeciez sprzedac.

Chwila -- Ty sobie plac czym chcesz, bo to nie jest moj interes. Natomiast
please do czasu kiedy glosawania nie bedzie, nie pisz z ogonkami, bo ja sie
doczytywac nie moge i leci kasza.

: Po raz kolejny namawiam Cie: zanim zaczniesz komus wielkimi slowami
: zarzucac brak kultury, a teraz doszedl i do tego brak logiki, zastanow
: sie co sam piszesz.

Vide wyzej. Bylo glosowanie. Przeciez to jest paranoja, zeby iles osob
zasypalo liste tylko dlatego, ze im sie tak podoba. No bajer. To tak samo
jakby moi sasiedzi z parteru przyspawali drzwi wejsciowe i kazali wszystkim
chodzic przez piwnice /no fakt, drabina gratis, nawet pokaza jak jej
uzywac/.

: : Za co dziekuje. Powiedz z reka na sercu -- reka Cie bolala przy pisaniu bez
: : ogonkow?
: Mowie z reka na sercu - tak, ale tylko troche. O wiele bardziej bolalo mnie
: oko.

Ok, dzieki za szczera wypowiedz :-)))) A teraz /to juz troche pobocza/ gdyby
byly tu polskie litery, a walnalbym cos takiego "rzulw idzie w strone moza"
/co jakze czesto zdarza mi sie czytac/ to byloby pieknie i oko by Cie nie
bolalo. Od razu wyjasniam -- jakis czas temu zwrocilem takiemu /"rzulw"/
neandertalczykowi uwage, z powodu czego mi z kolei zwrocono uwage, ze to
nieladnie. Hmm... na moj gust pokretne to raczej.
Oczywiscie, nie wiem, czy /a mam nadzieje, ze/ jestes jednym z tych, ktorzy
czkawki dostaja jak widza "muj CD nie zczytoje...".

milego dnia zycze
hej

PS. Moze jednak by zrobic to glosowanie, hmm? Tak poniedzialek next week --
rok akademicki zacznie sie w praktyce.

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
ul. Chodkiewicza 12b/5