Re: WYNIKI GLOSOWANIA hierarchii pl.comp.* ...

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 15:40:58 MET DST

Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> wrote:
: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl) wrote:
: : Moze nie wiesz wiec wyjasniam: ISO 8859-2 jest standardem kodowania
: : znakow diakrytycznych w Internecie, zaleca go RFC jakiestam (jak chcesz
: : to znajde), natomiast pierwsze slysze aby takim standardem byl w Internecie
: : WP.

: Jeszcze raz pytam. Bylo jakies glosowanie nt znaczkow pl? Bylo czy nie "tak
: -- nie" /wlasciwie podkreslic np./.

Oj facet :-) A bylo glosowanie nad uzywaniem tcp/ip ? Ale akurat w
przypadku ogonkow odpowiedz jest pozytywna -> patrz url

http://www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/aug96/1198.html

ze przytocze fragment listu Jacka Piskozuba:
-------------------------
Wyniki w pigulce:

Za uzywaniem ISO-8859-2 w newsach juz teraz: 34 Przeciw: 20 Glos
nieklasyfikowalny: 1

Razem 55
-------------------------

: Vide wyzej. Bylo glosowanie. Przeciez to jest paranoja, zeby iles osob
: zasypalo liste tylko dlatego, ze im sie tak podoba. No bajer. To tak samo
: jakby moi sasiedzi z parteru przyspawali drzwi wejsciowe i kazali wszystkim
: chodzic przez piwnice /no fakt, drabina gratis, nawet pokaza jak jej
: uzywac/.

To przeciez nie chodzi o bajer a oto ze jesli mozna to trzeba aby
polskie newsy byly bardziej polskie (no, wszedzie sie nie da - np.
szeroko i pelnie w nazwach grup). A mozna. Tylko zechciec i wlozyc w to
odrobine serca i wysilku, a wtedy w najgorszym przypadku bedzie ascii a
nie krzaczki. Co to za mentalnosc zeby na sile wszystko rownac w dol.
Dazyc nalezy do trabanta czy tez mercedesa, ze uzyje Twojego porownania ?

: PS. Moze jednak by zrobic to glosowanie, hmm? Tak poniedzialek next week --
: rok akademicki zacznie sie w praktyce.

Bardzo prosze, to poprzednie mialo miejsce w sierpniu, co stanowilo
zreszta zarzut co do wiarygodnosci tak otrzymanych wynikow. Rozumiem ze
podejmiesz sie je poprowadzic bo ja juz jestem troche tymi glosowaniami
skolowany i pomijam glosujacych :-)
Tylko jedna uwaga. Niech to bedzie cos w stylu:

ogonki w usenecie:

                                                           TAK NIE
    chce [ ] [ ]
    mam zainstalowane [ ] [ ]
    gdybym wiedzial jak zainstalowac tobym uzywal [ ] [ ]

To przyklad, trzeba wymyslic cos madrzejszego. Chodzi o to aby miec
poglad na calosc problemu. Czy glosowac tylko dla grupy pecet czy calego
usenetu ? Czy stosowac ogonki tylko w okreslonych grupach np.
pl.comp.pc-unix.linux ? itp. Taki maly formularz. Bo jesli demokracja ma
wygladac tak ze: jestem przeciw bo nie chce mi sie tego instalowac to ja
chromole taka demokracje :-)

pozdrawiam

--
                                                         Marcin Debowski