Re: GUS i W95

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 12:43:25 MET DST

On 1 Oct 1996, Marcin Witek wrote:

> Mam tak: 220,5,6,7,5 i wszystko mi chodzi ok, ale probowalem inne
> i tez chodzilo ok. Sproboj, moze to cos da.
> Za to mam inny problem: Jak ustawie bufory dla DMA na mniej (np. 2048)
> to wavy odtwarzane sa ciszej i im mniejszy jest ten bufor tym jest ciszej.
> Co prawda wystarczy wtedy odpalic mixer (wystarczy odpalic nic nie trzeba
> zmieniac) i znowu jest glosno ale i tak drazni.

Qrcze ! I tu lezy pies pogrzebany. Odnosnie GUSa, to wszystko bylo
w porzadku dopoki mialem plyte glowna Atrend ATC-1000. Jak zmienilem na
Asusa bleble -TVP4 (na VX-ach) to od tej pory Gravis w Windowsie albo
sie wiesza, albo jak odtwarza WAVa to gra jakies 0,5 sek i potem urywa.
Natomiast odgrywanie MIDa wiesza komputer natychmiast.
Problemu tego nie ma jesli dostaje sie do Gravisa sprzetowo z pominieciem
sterownikow - np. taki MOD4WIN tak robi i moduly i inne XMy odtwarzam sobie
bez problemow. Moje ustawienie: 220h, irq: 12 i 5, DMA : oba 1.
Dodatkowo - mam grafike S3-964 (podobno to ona sie kloci z czyms, ale
chcialbym ze mi to ktos naswietlil..)
Oprocz tego nic wiecej w komputrze nie siedzi.

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |