Re: WYNIKI GLOSOWANIA hierarchii pl.comp.* ...

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 12:09:25 MET DST

Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> wrote:
: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl) wrote:
: : Czy zapoznales sie ze strona ogonkowa i rzeczywiscie nie znalazles tam
: : rozwiazania pozwalajacego na ogladanie ISO8859-2 na ekranie lub
: : przekodowywanie w locie na ASCII. Czy wiesz ze sa specjalnie napisane
: : programiatka ktore pozwalaja na uruchomienie praktycznie kazdego programu
: : tekstowego i "zakulisowej" translacji zawartych tam znakow 8bit na ASCII ?
: : Czy wiesz ze sa one dostepne na wiele platform programowych ?
: Ok, ok -- po prostu olsniewajaca logika. Czy ja moglbym odbic pileczke i
: zaproponowac Ci, ze odtad bede przesylal listy w formacie WP bo przeciez
: wystarczy tylko zaciagnac odpowiedni reader, przestawic pare wajch i spoko
: -- czytasz moj dokument. Po prostu brawko.

Moze nie wiesz wiec wyjasniam: ISO 8859-2 jest standardem kodowania
znakow diakrytycznych w Internecie, zaleca go RFC jakiestam (jak chcesz
to znajde), natomiast pierwsze slysze aby takim standardem byl w Internecie
WP. Starasz sie mnie namowic abym nie uzywal karty kredytowej bo Ty jej
nie posiadasz i jeszcze dodajesz jakby to bylo gdybys zaczal placic
sliwkami - w koncu moge je przeciez sprzedac.
Po raz kolejny namawiam Cie: zanim zaczniesz komus wielkimi slowami
zarzucac brak kultury, a teraz doszedl i do tego brak logiki, zastanow
sie co sam piszesz.

: Za co dziekuje. Powiedz z reka na sercu -- reka Cie bolala przy pisaniu bez
: ogonkow?

Mowie z reka na sercu - tak, ale tylko troche. O wiele bardziej bolalo mnie
oko.

--
                                                              Marcin Debowski