Re: Nie To

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 10:35:31 MET DST

Krzysztof Halasa napisal(-a) :

> Jednym slowem - masz siec w Polsce, ale wyjechales na 3 dni za granice
> i niestety musisz zrobic shutdown NT server w PL. Co wtedy zrobisz?
> Zakladamy, ze masz np. dostep do sieci, komputer z modemem itp.
> Nie twierdze, ze tego nie da sie w ogole zrobic, ale chcialbym znac
> procedure, a poza tym mam informacje, ze tego nie da sie zrobic
> (byc moze bledna lub np. dotyczaca starszych wersji NT).

Nie da sie (przynajmniej osiagalnymi w standardowej dystrybucji i tymi
ktore udalo mi sie dorwac). Wyjatkiem jest SMS (lub MSM), ale durnota jest
zakladac ze akurat bedziesz mial zainstalowane gdzies w Polsce.

> Nie pamietam jak sie to nazywalo (chyba mialo w nazwie slowo "shell").
> Ja tez nie wymagam, by oprogramowanie z Unixa dzialalo na NT, sam MS
> to wymyslil w czasie, gdy korzystanie z programow pisanych dla POSIXa
> bylo w NT konieczne (przypuszczalnie w celu sprzedania NT rzadowi USA).

Podobnie jak z C2. Kiedys podesle jakie byly wymagania aby NT mialo C2,
pierwszys punkt to byl: odlaczyc od sieci ...

> Oczywiscie, w kwestii formalnej - teoretycznie mozliwe jest wykonanie
> pewnych czynnosci zdalnie.

via telnet???

--
-w