Re: WYNIKI GLOSOWANIA hierarchii pl.comp.* ...

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 11:33:19 MET DST

monika_at_polonez.man.lodz.pl (Monika Garbas) wrote:

> aszam

> Juz przed wakacjami byl poruszany problem podzialu PECET'a, ustalono=20
> wtedy, ze bedzie podzielony i sprzezony z nowymi grupami news. Podzial=20
> byl odlozony na po wakacjach, ale jak narazie nikt sie nie odezwal, ze=20
> powstaja nowe grupy wiec nie ma sensu zakladac nowych list. Jak tylko=20
> dostane sygnal, to zaloze nowe listy, ktore beda sprzezone z odpowiednimi=
> grupami news.
To ja inicjowalem cala sprawe przed wakacjami. Calosc zostala przeglosowana
i zadecydowano wowczas o podziale peceta na pecet.soft, pecet.hard i pecet.misc.
Pecet jako taki mial zostac skasowany (a nie przeniesiony do misc). Monika
zglosila gotowosc, natomiast Michal najpierw nie mial czasu, potem pojechal na
urlop, potem ... Michale ! Prosimy ! Wez sie za to.

Z pelnym szacunkiem
Simon