Re: Nie To

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 10:26:49 MET DST

Krzysztof Halasa napisal(-a) :

> Powaznie? Hmm... Jak to w ogole mozliwe? Przeciez takie rzeczy byly
> nawet w MS-DOS (ubogie bo ubogie, ale byly, i nawet programy dalo sie
> przenosic, jesli nie siegaly zbyt gleboko). To jak w ogole ten POSIX
> mial niby dzialac bez std{in,out} ???

Prawda? A jednak. Co prawda twierdza ze w 3.51 trzeba przekompilowywac
programy i bilblioteki, ale PISIXa juz nie maja.

> Eee tam, zaraz nieprawde. Oczywiste jest, ze teoretycznie da sie cos

UUUUU, zartu nie zrozumial.

> takiego zrobic. Ale jesli koszt jest duzo wiekszy, to znaczy ze sie nie
> nadaja. I wydaje mi sie, ze sprawa zzrerania duzej czesci mocy maszyny
> na tu marginalne znaczenia, bardziej obawialbym sie kosztow przystosowania
> NT do np. pracy jako serwer u Internet Providera (prosta sprawa:
> trzeba udostepnic login przez modem/siec, a nastepnie dac userom telnet'a,
> ftp, jakis newsreader, jakis tekstowy browser WWW, ppp, i mozliwosc jakiejs

Tutaj akurat prawa dostepu sa lepsze w NT, mozna dawac prawa poszczegolnym
userom a nie tylko grupom.

> malej konfiguracji tego wszystkiego przez klientow). Gdyby klienci mogli
> laczyc sie takze Xtermem, i odpalac w/w programy w grafice (moze bez ppp),
> to bylby to wielki sukces, ale to nie jest konieczne. No i co - nadaje sie
> do tego NT, czy raczej uzylbys Unixa? W sumie nie tylko Unix sie do tego

I tak sie stalem zwolennikiem NT .... Dla jasnosci tylko posiadam TYLKO
Linuxa i Solarisa.

Sprobowalbys nie !

--
-w