Re: WfW 3.11 z ArcNet

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 00:27:10 MET DST

 Michal Goralczyk (goral_at_student.uci.agh.edu.pl) wrote:
> Dostalem dwie karty sieciowe Arcnet no to postanowilem polaczyc dwa
> komputery. Zainstalowalem w win 3.11 odpowiednie driverki i siec
> windows,a wszystko polaczylem kabelkiem (zwykly RG58) i niby wszystko dziala,
> ale nie dziala. Komputery widza sie wzajemnie, ale nie dziala zadna
> aplikacja sieciowa oprocz winpopup. Czasami (raczej czesto) po odpaleniu win
> na obu komputerach nie widza sie wzajemnie. Pomaga wyjscie z win na jednym
> komputerze i ponowne uruchomienie. Zdarza sie to tez w trakcie proby
> dzialania jakiejs aplikacji korzystajacej z sieci. proba

[...]

He... Arcnet nie nadaje sie do WFW.
MS wymyslil sobie, ze arcnet bedzie udawal ramki niby-eth i dlatego to
nie dziala.
Ostatnio uruchamialem takie cos. Efekty byly podobne.
Pomoglo zainstalowanie TCP/IP i ustawienie mtu=200
Niestety nie wiem czy winda to potrafi - u mnie mtu dyktowal linux i
wtedy bylo wszystko OK...
Polecam opis arcneta pochodzacy z dokumentacji linuxa (kernel) - jest to
tam opisane (tyle ze mtu=493 tez mi nie dzialalo).

--
What garlic is to salad, insanity is to art.