Re: Kieszenie do hdd

Autor: Bernard Malinowski (benek_at_hotmail.com)
Data: Wed 02 Oct 1996 - 23:49:37 MET DST

>Mialem dwie rozne, i obydwie wyrzucilem. Mysle ze ilosc klopotow
>ktore powstaja przy uzywaniu kieszeni przewyzsza zysk z wyjmowalnosci dysku...

Ja natomiast od prawie roku uzywam z powodzeniem kieszeni "optimusa".
Mam 3 (1 - 850MB, 2 - 1GB, 3 - 1,6GB). Potwierdzam sporadyczna
niedogodnosc ze stykami, z tym ze przy starcie komputera (jezeli jest
problem) BIOS nie wykrywa twardziela. Z doswiadczenia moge polecic
okresowy (raz w m-cu) przeglad w postaci delikatnego odgiecia stykow
kieszeni. Jednak zyski wyjmowalnego dysku sa duuuuuuuuuuze ......