Re: Nie To

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 02:01:57 MET DST

Jarek Lis wrote:

> A moglbys szerzej opisac co jest obecnie dostepne i na ktorym poziomie
> dziala? Bo nawet jak telneta znajdziesz, to wiele pozytku z niego mial
> nie bedziesz... Cos typu X-terminala by bylo konieczne, ale czy dwoch
> ludzi moze z tego jednoczesnie korzystac?

Ojoj, to by trzeba ksiazke napisac :), a ja nie czuje sie na silach.
A jest prawie wszystko tylko wiele rzeczy dziala na bardzo niskim
poziomie :)

Telnety (serwery lub demony jak kto woli) ogólnie sa kiepskie dla NT :(,
ale jednak sa i moze z nich korzystac jednoczesnie, bo ja wiem, 10 - 100
ludzi jednoczesnie (gdzies wyczytalem, ze nawet wiecej).

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/