Re: WfW 3.11 z ArcNet

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 00:55:24 MET DST

Krzysztof Jacewicz <jaca_at_koti.com.pl> wrote:

>Przez moje rece przewijaly sie rozne modele kart Arcnetowych i nigdy
>sie zadne nie gryzly .Pod Linuxem, dodam.

Nie ma znaczenia, czy pod Linuxem, czy czymkolwiek innym. Albo karty
chodza albo nie. Ja akurat widzialem 4 egzemplarze 2 roznych typow,
ktore chodzily ze soba nawzajem, a 'na krzyz' nie chcialy. Taka
tajwanska ciekawostka...

>A co do maksymalnych odleglosci, to slyszalem, ze ktos polaczyl dwie karty
>na odleglosc 300m cienkim kablem ethernetowym i mu dzialalo :-))

Dwie - czemu nie. Mogl zreszta 'trafic' z dlugoscia kabla w
wlasciwa faze fali stojacej ;-)))
Gdyby mial piec na odcinku tych 300 m, to by na pewno nie zadzialalo.

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl