Re: WfW 3.11 z ArcNet

Autor: Krzysztof Jacewicz (jaca_at_koti.com.pl)
Data: Wed 02 Oct 1996 - 13:04:39 MET DST

On Tue, 1 Oct 1996, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Male odleglosci to znaczy kilka metrow, nie wiecej. Lepiej jednak
> zdobyc troche 93-omowego kabla.
>
> Czy Arcnety sa takie same ? to smiesznie brzmi, ale czasem niektore
> modele 'gryzly' sie ze soba nawzajem.
>
> Czy masz mozliwosc wyprobowania kart na czyms innym, np. sieci
> Novell DOS 7 ? Siec WWG 3.11 ma sama w sobie pewne 'osobliwosci' i
> nie zawsze lubi dzialac.
>
> Ile jest RAM w komputerach ? - ponizej 8 MB nie warto sie w to w ogole
> bawic.
>
> Na razie tyle przyszlo mi do glowy.

Z arcnetami nigdy nie mialem zadnych problemow. Chodzily na kazdym typie
okablowania ( dwie karty bez terminatorow na koncentryku antenowym (!) na
odleglosc 50 metrow ). A z budowaniem wiekszych sieci to doswiadczenie
ma Jan Rychter (chyba) w kazdym razie byla dyskusja na
pl.comp.sys.pc-unix.linux pewien czas temu ( mamusiu, ja jesce
Altawistuje !-)) .
Przez moje rece przewijaly sie rozne modele kart Arcnetowych i nigdy
sie zadne nie gryzly .Pod Linuxem, dodam.
A co do maksymalnych odleglosci, to slyszalem, ze ktos polaczyl dwie karty
na odleglosc 300m cienkim kablem ethernetowym i mu dzialalo :-))

Krzysiek
Krzysztof Jacewicz
jaca_at_riva.koti.com.pl
jaca_at_ue.eti.pg.gda.pl