Re: Nie To

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 01:51:15 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Powaznie? Tzn. czy one istnieja dla NT, czy tez zapewnia jest NT?
> Czy moge np. kupic NT server (3.51 lub 4.0bX), zainstalowac, zalogowac
> sie telnetem (zrobic rshell'a itd), nastepnie odpalic jakis program
> (oczywiscie zdalnie - czesto podnoszona kwestia jest shutdown/reboot).

Tak. Z tym, ze NT 4.0bx nie musisz kupowac (nawet nie mozesz :), jest
juz
ostateczna wersja :) (czekamy niecierpliwie na service packi).
Z poziomu administratora domeny moge zrobic zdalnie shutdown/reboot
dowolnego
serwera lub stacji w domenie bez potrzeby uzywania telneta.

> No to jak - wszystko to moge zrobic?

Nalezy odpowiednio skonfigurowac system i zainstalowac odpowiednie
serwisy.

> Bo jesli pisales o czyms takim, o czym ja slyszalem, ze kosztuje $XXXX,
> i jest Unixo-podobnym shellem pracujacym w trybie tekstowym, z ktorego mozna
> uruchomic tylko Unixowe programy (POSIX subsystem?), to nie o to chodzilo.

Nie wiem o jakim oprogramowaniu piszesz. Ja nie wymagam, aby
oprogramowanie
z NT lub OS/2 dzialalo na jakims Unixie.

> Nie twierdze ze sa duze sieci pracujace z NT, ale Siec dziala na Unixach
> i NT sie raczej do tego nie nadaja, choc moga sluzyc jako serwery
> niektorych uslug Sieci. Rozumiesz?

Nie, nie rozumiem. To ja twierdze, ze sa duze sieci dzialajace z NT i,
ze
Siec dziala na Unixach i NT raczej sie do tego nadaja.
Nie wiem na jakiej podstawie wydajesz takie opinie jak powyzej.

> Chociaz mozliwe jest, ze po wladowaniu $XXXX ($XXXXX?) w dodatkowy soft
> dla NT bedzie to zapewniac podobne uslugi (wszystkich to raczej nie)
> jak Unixy.

Jakich uslug brakuje w NT czy tez dla NT?

PS. A moze jednak zalozymy grupe pl.comp.os.winnt

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/