Conner CFA2161A

Autor: Marek Michalkiewicz (marekm_at_i17linuxb.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 06 Sep 1996 - 17:47:02 MET DST

Nosze sie z zamiarem zakupu wiekszego dysku. W jednej firmie
proponuja mi dysk 2GB Conner CFA2161A. Czy ktos ma juz z tym
typem dyskow jakies doswiadczenia? Interesuja mnie osiagi
(np. checkit, sysinfo, Linux hdparm -t), czas bezawaryjnej
pracy (niby daja 2 lata gwarancji, ale starszym modelom dyskow
Connera zdarzalo sie czasem padac...), konflikty z innymi
dyskami itp. Poza tym jestem ciekaw (dla porownania) cen
gieldowych na ten dysk.

Czy moze lepiej jednak kupic Caviara? (ale jest drozszy)

Marek