Re: Conner CFA2161A

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 21 Sep 1996 - 18:18:46 MET DST

owszem, pojawily sie ostatnio connery sprzedawane z nalepka seagate.
sprzedaja sie troche lepiej, bo ludzie nie wiedza co to za badziestwo...

pracuje w pio4, ale i tak jest obrzydliwie woooooooolny. conner (seagate)
1.2gb pracuje w pio4 wolniej niz moj stary wdc ac 2420H w pio3. ponizej
wszelkiej przyzwoitosci. to sie w ogole nie nadaje do uzytku.

> Przeciez porownuje z mode3 WDC, a nie z mode4. A w ogole Conner CFS
> w modzie4 ma >2MB/s.

jesli chodzi o transfer do wewnetrznego cache to faktycznie ;)

> A ja mam i sie bardzo ciesze. Zwlaszcza, ze wczesniej mialem Caviara.

moje kondolencje

karpio