Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ..

Autor: Jerzy A.Radzimowski (jerzyara_at_odn.zgora.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 21:30:07 MET DST

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl> wrote in article <677F836995_at_pluton.pol.lublin.pl>...

> kurcze, tak jakbym o to pytal :)))) w takim razie bardziej
> konkretnie.

> kurde, cud, dziala. no to inaczej.
> rysuje cos b.duzego w corel draw. chce siedziec na swoim zlomie, bo
> ma wiekszy monitor. ale komputer kumpla obok ma duzo szybszy
> procesor, i chcialbym nadal siedziec u siebie, a skorzystac
> z mocy jego procesora. i co wtedy ? mnie nie interesuja atrapy
> typu DDE. taki cud w unixach dawno istnieje, i nazywa sie file FIFO.

> /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
> [...]
A to akurat nie o to chodziło. Pytanie było czy można uruchomić aplikację na osobnym komputerze.
Dlaczego Corel tego nie zrobi a 3DStudio potrafi podzielic rendering na komputery w sieci ? Od razu przyznaję że nie wiem. A może jednej firmie się nie chciało a drugiej tak. Wniosek jeden ( o to chodziło w tym wątku ) - jak się chce ( twórcom programów ) to można.

Nie podejmuję dyskusji czy file FIFO == DDE.

Uszanowanie
Jerzy