Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ..

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 21:08:57 MET DST

> From: "Jerzy A.Radzimowski" <jerzyara_at_odn.zgora.pl>

> Cud nazywa si na przyk ad - Net DDE !!

kurcze, tak jakbym o to pytal :)))) w takim razie bardziej
konkretnie.

> Program odpalany jest na zdalnym komputerze, nie mam czasu ale taki
> monitor siedz cy w SysTray i wysy aj cy co jaki tam czas info o
> systemie to... > Tak toto te dzia a !
> Jerzy

kurde, cud, dziala. no to inaczej.
rysuje cos b.duzego w corel draw. chce siedziec na swoim zlomie, bo
ma wiekszy monitor. ale komputer kumpla obok ma duzo szybszy
procesor, i chcialbym nadal siedziec u siebie, a skorzystac
z mocy jego procesora. i co wtedy ? mnie nie interesuja atrapy
typu DDE. taki cud w unixach dawno istnieje, i nazywa sie file FIFO.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html