Re: Hare Krishna zaatakowal Polsat ! (na 100%)

Autor: Aleksander T. Bradtke (istari_at_awf.gda.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 13:24:26 MET DST

> Wtedy to nie jest program Polsatu, tylko jakiejs drewnianej telewizji (chyba
> z Trojmiasta). Kiedys chcialem ich "odnegatywiac", ale mi przeszlo :-).
> pozdrawiam,

        Bzdura!

- Po pierwsze jest toto jak najbardziej Polsatu.

- Po drugie niejest to program, ale kodowany przekaz filmów na następny
dzień dla
  regionalnych stacji naziemnych Polsatu.

O powyższych dwuch faktach informuje tekst pojawiający się przed emisją
każdego
filmu.

--
  Aleksander T. Bradtke				mailto:istari_at_awf.gda.pl
------------------  De gustibus non disputandum est.  ------------------