Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ..

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 22:54:14 MET DST

> A to akurat nie o to chodzi o. Pytanie by o czy mo na uruchomi aplikacj na osobnym komputerze.
> Dlaczego Corel tego nie zrobi a 3DStudio potrafi podzielic rendering na komputery w sieci ?
> Od razu przyznaj e nie wiem. A mo e jednej firmie si nie chcia o
> a drugiej tak. Wniosek jeden ( o to ch

dlaczego byle aplikacja w unix robiaca fork() potrafi wykorzystac
wiecej jak kilka procesorow a w windowze niestety nie ?
w windowze trzeba wszystko oprogramowac samemu, bo ten pseudosystem
nie daje mi zadnych funkcji. jak chce na kilku maszynach liczyc
to samo zagadnienie (zeby bylo szybciej) to na kazdej z nich musze
oddzielnie odpalic aplikacje, i dopiero one z siebie zaczynaja sie
wymieniac DDE. czemu kurde w unix'ie programisci nie musza
sie martwic takimi duperelami ?

> Nie podejmuj dyskusji czy file FIFO == DDE.

bo nie ma o czym. DDE to atrapa :)

> Uszanowanie
> Jerzy

Wzajemnie.